FORMY PŁATNOŚCI

PŁATNOŚCI

Łączny koszt zamówienia, obejmujący cenę produktu oraz koszt dostawy, podany jest przy podsumowaniu dokonywanego zamówienia. Po złożeniu zamówienia, płatność można uregulować w formie:

 

1.  Przelewu na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, Klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie zostaje przekazane do realizacji. Płatności należy dokonać na podane poniżej dane:

Nodu Sp. z o.o.

ul. Jerzego Bartnika "Magika" 30/2

05-220 Zielonka

Numer rachunku: 91 1750 0012 0000 0000 3674 5557

Tytuł przelewu: Zamówienie nr:........(należy podać numer, nadany po złożeniu zamówienia)

SWIFT/BIC: RCBWPLPW

IBAN: PL 91 1750 0012 0000 0000 3674 5557

 

2. Przelewu online (“Pay-by link”):

- mTransfer mBank

- Inteligo PKO BP

- Bank Pekao

- Bank PKO IKO

- Bank PKO- IPKO

- Bank Pekao- PeoPay

- VOLKSWAGEN BANK – POLSKA

- Bank Zachodni WBK

- BNP PARIBAS

- Pocztowy24

- Deutsche Bank

- SGB Bank SA

- GET IN BANK

- Credit Agricole

- ING

- BNP PARIBAS eBGŻ

- Raiffeisen Bank Polska

- Eurobank

- Millennium BANK

- BOŚ Bank

- Citi Bank Handlowy

- Alior Bank

- PBS Bank

- NET – Bank Express

- Toyota Bank

- PLUS Bank

- T-Mobile – Usługi bankowe

- Płatności BLIK

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)

3. Kartą płatniczą:

- Visa

- Visa Electron

- MasterCard

- MasterCard

- Electronic Maestro

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)

 4. PayPo:

 

 

Ze względu na to, że wszystkie produkty są wykonywane na indywidualne zamówienie, nie ma możliwości płatności za pobraniem.

W przypadku braku płatności przez 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia, zostaje ono anulowane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl