Zwroty i reklamacje

 


ZWROT TOWARU

Wszystkie produkty marki Qactus są wykonywane pod indywidualne zamówienie. W związku z powyższym, zgodnie z obowiązującym prawem art. 38 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) nie obowiązuje zwrot towaru. Dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

Szczegółowe informacje na temat prawa odstąpienia od umowy, określa regulamin sklepu.

 


 REKLAMACJA

W przypadku gdy zaistnieje sytuacja, gdy będzie konieczne złożenie reklamacji, napisz do nas, postaramy się rozwiązać problem. W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

 

1. Formularz reklamacji

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer telefonu kontaktowego i przyczynę reklamacji, żądanie Klienta, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

Wzór formularza do pobrania


2. Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Nodu sp. z o.o.
Jerzego Bartnika "Magika" 30/2
05-220 Zielonka

Szczegółowe informacje na temat reklamacji, określa regulamin sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl