W naszym sklepie możesz na bieżąco monitorować status realizacji zamówienia oraz wysyłki. Do tego celu możesz wykorzystać:
• link do szczegółów zamówienia w mailu potwierdzającym jego złożenie/przyjęcie do realizacji
• zakładkę "Moje Konto" jeśli masz konto na naszym portalu
Co oznaczają statusy?
Złożone – zamówienie zostało pomyślnie złożone. Otrzymasz wiadomość email ze szczegółowymi informacjami na temat zamówienia oraz danymi do przelewu standardowego.
Oczekiwanie na płatność – zamówienie zostało złożone ale nie jest jeszcze przyjęte z powodu braku płatności. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji dopiero, gdy zostanie opłacone.
Przyjęte – zamówienie, zostało pomyślnie złożone i przyjęte. Oczekuje na swoją kolej do realizacji.
W realizacji - obecnie trwa proces przygotowywania produktów z Twojego zamówienia. Otrzymasz wiadomość email z informacją o zmianie statusu.
Gotowe do wysłania – zamówione produkty zostały przygotowane, zapakowane i niebawem paczka zostanie przekazana kurierowi.
Przesyłka wysłana – Twoja paczka jest już w drodze. Otrzymasz wiadomość email z numerem nadania przesyłki.
Anulowane – zamówienie zostało anulowane. Powodem może być brak płatności za zamówienie w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, bądź rezygnacja z realizacji zamówienia, zgłoszona przez Klienta z innego powodu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.